środa, 25 stycznia 2017

Co tu robię?

Vammotu powstała już jakiś czas temu. Śmiem twierdzić, że nawet jest już całkiem stara, jak na obecne standardy. Publikowałam tu w jej imieniu własne przemyślenia, wyżywałam się fizycznie molestując klawiaturę i dzieliłam się ze Światem moimi psychicznymi zboczeniami.

Było minęło.

Przez długi czas niczego nie pisałam. Czasem czułam taką potrzebę, ale szybko mi przechodziło. Bo szkoła, bo nauka, bo kumple, bo obowiązki ... Bo życie.

Teraz wróciłam. Dlaczego? Otóż wczoraj zdałam sobie sprawę z tego, że dużo się zmieniło od momentu, kiedy opuściłam to miejsce. Dotarło do mnie, że w sumie to chciałabym robić "coś jeszcze", że nigdy tak naprawdę nie chciałam całkowicie zrezygnować z pisania.

I oto jestem. W zupełnie nowej odsłonie. Z czystym kontem. Z nowym życiem. Z kolejnym blogiem.

Zapraszam, rozgość się. Ale buty zostaw na ganku.


Vamm




7 komentarzy:

  1. Wcześniej ciebie nie miałam okazji czytać, ale za to teraz będę na pewno, ponieważ mam dobre wrażenia po przeczytaniu tego posta. Ciekawi mnie kolejna tematyka, dlatego zostaję na dłużej i dołączam do obserwatorów, a buty zostawione na ganku, więc mam nadzieję, że ci nie nabrudziłam:)))))

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na nowe twoje posty! :)
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ! :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)
    Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Trzymam kciuki, żeby blog się rozwijał :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę sukcesów i szybkiego rozwoju bloga! :) Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji ♥

PS. Zostaw link do siebie, w wolnej chwili na pewno wpadnę ♥